marți, 27 octombrie 2009

Me on TV :P

La teleM... Prima mea aparitie la TV. :)

A iesit destul de bine (...sper). Discutia cu Loredana si Mac(emisiunea Boutique) a incercat sa fie destul de relaxata , dar nu-mi place sa vorbesc in public si am fost fooaarte emotionata, mai ales ca emisiunea a fost in direct. Nah.. sunt cam timida. :)
Cu Loredana (care ne-a prezentat asa frumos :) ) ne-am intalnit la targ si normal ca la emisiune am aparut in aceeasi formatie ca acolo : Alexandra si Alexandra. :D Am vorbit de handmade si ca sa nu ne plictisim, ne-au pus si la lucru. Rezulatul final il voi posta in curand-materializat in 2 brose tomnatice si o pereche de cercei.
Pentru ca inregistrarea nu mai este disponibila pe site-ul lor am pus aici cateva poze pixelate din emisiune. Enjoy! :)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...