luni, 23 noiembrie 2009

...cu ultimele frunze, celuloza, piele si mult drag...am creat...

Poze cam proste...pentru un lucru asa frumos. Dar...Ta- Dam!!!!!! Cu asta mi-am ocupat timpul(destul de limitat oricum) din ultima saptamana. Am renuntat pentru o scurta perioada la bijutericile obisnuite si am facut ... hartie (nu singura, ci ajutorul si sub indrumarea lui Andy :P ).


Hartie handmade... cu frunze, petale, ace de brad si alte nebunii.
Agendo-jurnalul are o coperta de piele, decorata cu vopsea aurie, si o coperta cu panza de sac, intre care se ascund foile handmade si hartia pt scris/ desen .
Sistemul de inchidere e pe baza de panglica de organza, dar pentru mai multa siguranta are si o cheita. :P
Si sa nu uit de "buzunarul secret"...pregatit sa ascunda micile comori ale posesoarei.

Agendo-jurnalul a fost lucrat de noi cu mult, mult drag pentru o persoana deosebita si o prietena draga, asa ca nu este de vanzarea ( oricum valoarea era inestimabila :P ).

Desi mi-a placut mult sa lucrez la el, nu-mi schimb profilul, nu las maruntisurile mele obisnuite pentru a mai face asa ceva. N-am timpul si rabdarea necesara. Dar... in curand (sper) vom reveni cu produse din hartie handmade ( felicitari, semne de carte... si cine stie ce va mai iesi din ea? :D )





2 comentarii:

Iosif spunea...

se vede ca a fost lucrat cu drag.......felicitari si salutari !

FoamBubbles spunea...

Daca se vede asta, inseamna ca ne-am atins scopul.:) Multumim!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...