luni, 22 august 2011

Si castigatorii sunt...

Asa cum am promis, semnele de carte merg la primii 5 inscrisi in concurs.
Participantii, in ordinea inscrierii, au fost:


1.Ionica
2.Cristina
3.Carmen
4.BohemianSin
5.Dana Cernat
6.Corina Covaci
7.Alina Chiper
8.Anitzu
9.Ioana
10.Ingerash
11.Eva
12.Alina (Handmade.mititel)
13.Alexandra
14.Copilarim (Rux)

Si castigatorii (alegi cu ajutorul random.org) la ora 00.01 :D... sunt...

...ta-dam!!...
Premiul constand in produse handmade FoamBubbles, in valoare de 100 lei, merge la Ioana!

Iar premiul in produse FoamBubbles, in valore de 50 lei, merge la Rux!

Felicitari!!!

Ioana, Rux, va invit in magazinul meu virtual, sa va alegeti premiile. Puneti in cos tot ce doriti (in limita premiilor) si trimiteti-mi comanda. In cel mai scurt timp, premiile vor pleca spre voi.

Multumesc tuturor celor care au participat la micul meu concurs (primul de acest fel). Ma bucur ca ne-am amintit impreuna de cartile copilariei, de cartile preferate si de cele care ne-au dat batai de cap. Sper ca vom mai sta la povesti si cu alte ocazii! :)

Astept castigatorii (care nu m-au contactat deja) sa-mi trimita un mail la adresa foam_bubbles@yahoo.com cu datele necesare expedierii. Vreau sa trimit premiile saptamana aceasta, inainte de a lua o pauza de doua saptamani. Asa ca, daca nu primesc vesti de la voi pana miercuri seara, voi fi nevoita sa dau premiile urmatorilor pe lista. Grabiti-va! :)

Noapte buna, copii!

3 comentarii:

Unknown spunea...

Multumesc frumos! Ce noroc pe capul meu!

copilarim spunea...

Ce inceput de saptamana frumos!!!:D Multumesc mult:)!

Rux

Unknown spunea...

In curand o sa anunt un concurs si eu! Asa ca va astept!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...